1 Mayıs 2010 Cumartesi

Giriş Katları ve Böceklerden Nefret Ediyoruuuuum


Her Allah'ın günü evi süpürmekten bıktım. Hele havaların ısınmasıyla artık çıldırma noktasına geldim. Eski bina bir de giriş katı olunca her yerden her çeşit böcek çıkıyor. Limon kabuğu , pudra , tarçın , sirke , böcek yemi , naftalin ve her yeri sürekli silikonlama ... Yani denemediğim şey yok ama asla kurtulamıyorum!!!


Ev korku filmi gibi , sabah kalkıyorum duşakabinin kapısını açıyorum Amaaaaaaan Tanrııııım bir sürü kanatlı yaratık!!! O korkuyla onları temizle , muhtemelen geldikleri bataryanın kenarlarını silikonla , sonra duşakabini yıka ve sonunda bir duşu hakkettim :) Ama durun daha bitmedi , duşakabin sadece görüntüden ibaret olduğu için göl gibi olan banyodaki su yok edilecek. Ee tabi bu kadar şeyden sonra servis kaçırıldığı için alınan duşun hiçbir anlamının kalmadığı bir otobüs yolculuğuyla işe gidiş :(

Çok dertliyim bu konuda. Benden size tavsiye sakın ha sakın siz siz olun giriş katında oturmayın. Benim gibi kirası düşük diye tercih etmek zorunda kaldıysanız bile oturmayın sonuçta hergün ek iş yapmış kadar yoruluyorum. Gerçek bir ek iş bulurdum daha iyi olurdu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Etiketler

Alex O'Loughlin (2) yağmur (2) Abdülaziz (1) Alice Gold (1) Alicja Bachleda (1) Ally Mcbeal (1) Angelina Jolie (1) Avusturya (1) Ayyıldız (1) Beyonce (1) Blake Lively (1) Bled (1) Charlotte Casiraghi (1) Cusco (1) Edirne (1) Edith Piaf (1) Eric Bana (1) Eugeine (1) Gossip Girl (1) Gürgen Öz (1) HallStatt (1) Hawaii (1) I Love You (1) Julie And Julia (1) Kenya (1) Laikipia (1) Laura Esquivel (1) Lladro (1) Loisaba (1) Lucy Lui (1) Marlen da Blasi (1) Melancholia (1) New York (1) Norveç (1) Ondine (1) Oyster Farmer (1) Peru (1) Phuket (1) Romantik Komedi (1) Runaway Love (1) Saklı Lezzetler (1) Sedef Avcı (1) Selma Ergeç (1) Sigur Ros (1) Slovenya (1) Teya (1) Tuba Büyüküstün (1) Valencia (1) Venedik (1) Zeus Altarı (1) Zeynep İnal (1) alessandro royal crash (1) alix avien (1) andersen (1) asi (1) aşk (1) balina (1) balkon (1) beyaz yaka (1) biblo (1) bluz (1) böcek (1) chanel (1) cheesecake (1) christkindlmarkt (1) christmas market (1) closh (1) como (1) dantel (1) deniz (1) dondurma (1) etek (1) fesleğen (1) film (1) flormar (1) gecelik (1) göl (1) gün batımı (1) hang on little tomato (1) hatay (1) havuz (1) huzur (1) iran kedileri (1) kahve (1) kibritçi kız (1) krep (1) kulübe (1) köşk (1) kız (1) kış (1) kış bahçesi (1) lyric (1) manzara (1) masal (1) miyazaki (1) mutluluk (1) nane (1) noel (1) oje (1) pastane (1) pesto (1) pink martini (1) porselen (1) puzzle (1) reyhan (1) reyhanlı (1) romantizm (1) roze şarap (1) ruhların kaçışı (1) sabah (1) sabahlık (1) sarı saç (1) scarlett johansson (1) sevinç (1) siyah oje (1) spirit away (1) strawberry shortcake (1) sultan (1) sütlü kahve (1) tablo (1) tatil (1) taylor momsen (1) temizlik (1) toprak (1) toprak renkleri (1) totoro (1) wiola kowal (1) yılbaşı (1) çatlayan oje (1) çay (1) çikolata (1) çikolatalı fondü (1) çilek kız (1) çiçek (1) İzlanda (1) şemsiye (1)